mandag 4. august 2008

Inspirasjon lekestue


Foto: Signe Dons

Foto: Signe Dons

Da har vi endelig startet med å få på plass en lekestue til vår datter på 6 år. Jeg har tenkt og tenkt og sett og sett. Nå har min mann slått gjennom og bestemt vi kjøper en Pelle lekestue på Byggern, så slik blir det. Jeg hadde planer om både laftet, villmarkspanel og litt stor stue med dobbel verandadør i front. Men nå har jeg kapituert med mine planer, vi tar den billigste og letteste løsningen. I den forbindelse har jeg surfet litt på nette og sett på innvendige løsninger. Jeg fant et innlegg i aftenposten, der Signe Dons har fotografert to bilder, likte både fargene og løsningene på denne. Tror også "litjpia" vil like dette. Hun er nå på ferie til farmor og farfar. Planen er at vi skal komme godt i gang til barna kommer hjem. Selv vet hun ingen ting om det.



Det er en slik lekestue vi setter opp, planen er å male alt hvitt utvendig. Inni skal jeg male taket hvitt, veggene blir hvite eller lys beige. Gulvet tror jeg blir malt eller kanskje beiset. Litt usikker, men tror jeg velger malt hvitt eller lys grått. Kom gjerne med tips dere der ute.

Regner med å ta en tur på Ikea å fylle handlekurva der. Da må det vel handles puter, puffer, bord, hyller, noe nips også videre og så videre.... Gleder meg allerede!

Ingen kommentarer: