onsdag 8. oktober 2008

Award fra Lykkebo


Tusen takk Lykkebo! Fikk denne fine awarden fra Lykkebo, kjempefin den da og så morsomt. Trykk på linken så kommer dere inn til en krativ jente med sans for interiør og detaljer.
Jeg ønsker sende denne videre til ei jente jeg er utrolig imponert over. Hun har så mange utrolig inspirerende innlegg og så mye å se på, i sin blogg. Jeg skjønner ikke hvor hun tar tiden fra men har funnet ut hun må være utrolig effektiv, den går til


En utrolig kreativ jente som lager så masse fint og legger ut på bloggen sin, jeg er imponert over det hun lager. En jente med sans for detaljer og her er ingen tilfeldigheter. Ta turen innom henne dere


Og ei svensk flicka som føyer seg inn i rekken av de andre to, klikke på linken og se selv.

4 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Hallo igjen:) koselig å kunne gjøre andre glad:)
Vel fortjent..
Kjempe fin blogg..Alltid like kjekt å komme på besøk her:)--
Har ikke komt over den knall tøffe voksduken du har laget! Fins det en ca pris på den?..hhmm..må begynne å tenke julegaver..;)
Ang spørs..Vet det er fler her inne som har laget egne awarder..Noen blir sånne "kjede-awarder" Mens noen gir ut sin egen til en heldig en gang i måneden.. Vet ikke om det fins noen regler for det.. tror ikke det:) Det er jo alltid så kjekt å både gi og få award:)så bør ihvertfall være oki:)

ønsker deg en fortsatt fin kveld:)
Klem**

ANETTESHUS.COM sa...

Tusen, tuuusen takk for awarden, Tina! Dette var stas! Veldig hyggelig at du liker bloggen min:)

Ha en fortsatt fin torsdag!
Klem Anette

Sussi sa...

Vilken jätte fin blogg du har =). Alltid kul att hitta nya sidor att läsa och bli inspirerade av.
Ha en bra dag!
Mvh
Sussi

♥ Fyra årstider sa...

Tack snälla du, jag blir så glad!! Vad roligt att få en award från Norge och att du gillar min blogg.

Tittar på ditt hus, det är underbart, visst är det skönt att få bo på landet.
Kram Lotta