torsdag 9. oktober 2008

Høstferie - jippi!


Bilde er lånt fra Annettes hus, måtte bare putte det inn i bloggen min, syns dette var genialt.

Ja det er stas for både store og små med ferie. Egentlig tenkte vi finne på noe, dra et sted hytta på Nerskogen eller dra til Lensvika for kanskje å fiske. Men nei det ble ingen av delene. Barna var ikke særlig gira på noe spesielt, tror de bare syns det er godt å være hjemme alle sammen og gjøre akkurat det som måtte passe dem! I dag har vi vært på tur i deilig høstvær og spist masse blåbær. Var utrolig mye bær der ute, deilig ja!


Har fått en utfordring fra Sortekatt. Det syns jeg var en hyggelig greie så her er 6 ting som gjør meg glad:


1. Å vite at du snart skal ha ferie og det å ha ferie sammen med barna, mannen og hunden. Det er bare så utrolig godt. Slappe av og slippe å stresse.


2. Hvis jeg barna og mannen får kjøpt den hyttetomta vi har kikket på og får oss et lite sted ved sjøen, drømme drømme drømme.


3. Ut på tur i fint vær, godt å bevege kroppen og ta inn frisk luft. Når jeg har vært å trimmet er det godt å komme hjem å bare ha så god samvittighet.


4. Shopping av både interiør og klær syns jeg er kjempegøy og blir faktisk litt glad etter å brukt penger på slikt ja!


5. Blogginga syns jeg er morsomt, og blir glad når dere legger igjen en kommentar her hos meg!


6. Jentetreffene og hyggelige sammenkomster med venner gjør meg glad.


Sender denne utfordringen videre til Something blue og Borghildpia og håper det er greit. Synes dere begge har noen flotte blogger. Something blue var faktisk her jeg oppdaget dette med blogging. Var innom henne ofte et halvt års tid før jeg laget meg blogg selv! Så takk til deg for at jeg kom med i denne bloggingen.

2 kommentarer:

Gunhild sa...

Så koselig du skriver til meg og om meg. Ble kjempeglad!! klart jeg tar utfordringen. Men må tenke meg litt om. God høstferie da! Vi hadde høstferie her forrige uke. Det var deilig med fri ja.

Prinsesse Elin sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Ha en herlig høstferie:O)