lørdag 1. november 2008

Julen nærmer seg



Flott fargemiks og så koselige bilder fra Jeannedarcliving
Pepperkaker må vel bakes til jul, fint til pynt å men må vel passe på å brenne de litt. heheh


Kult med kasser som hyller, men passer ikke her tror jeg, men hytte kanskje...

og det med stormskritt spør du meg. Helstilling og jobb hver dag så har en da nok å henge fingrene i, og godt er det. Kikker rundt til deres blogger her ute og får så masse inspirasjon. Har vært på Ikea å kjøpr bleket og vanlig lin, har en plan om å sy noen duker til julen kommer. Ja tiden vil vise... he he. Har også noen tanker om å ha på hviter panellakk på veggene eller kanskje lut som er enda hvitere, ja vi får se om et stort engasjement kommer å tar meg. hoho... I dag er det ishockeykamp på tiåringen og i morgen er det ishockeyturnering på 6-åringen, så vi har da ikke fritidsproblemer. Nei det har vi da ikke dere? tjoho! Ønsker dere ei SuperGod helg alle sammen!

7 kommentarer:

GundaM sa...

Jøsses, stilig hylla da!!! Er det derfor ejg selger slike på butikken min ja ;)

takk for inspirasjonsbilder tidlig en lørdagsmorgen, sitter venter på min mann skal komme hjem med egg og da blogger man....

Marits vita skrin sa...

Och här har inte jag varit förr heller. Tittar gärna in här igen.

Ha en skön kväll.
Kram kram/ Marit

Hulda sa...

Så koselig blogg du har! Mange flotte bilder å se på. :)

Tiril sa...

Heisan
Kjempefin blogg du har, har kost meg å tittet litt her hos deg.

mali-mo sa...

Heheehe, nei her er heller ike fritidsproblemene plagsomme ;) Har akkurat tenkt å gå ned og hive litt grunning på kjøkkenveggene ;) Viktig å bruke hele døgnet for å komme i mål ;)

Ville bare si deg at hvis du har ubehandlete vegger, må du ikke finne på å bruke panellakk! Bar eminmening da. Bruk lut! Panellut fra FAXE er kjempebra, og med etpar strøk så blir det fint, med tre strøk enda bedre. Silkeglatt, matt overflate uten at det kjennes plastikk-aktig ut, noe jeg føler at panellakk kan bli. Bare min mening altså, sikkert mange som har god erfaring med panellakk også ;)

EGSET/BRAUTASET sa...

Hei :) var det ubleket lin du kjøpte? Var det AINA eller LORITA.? Lurer veldig på om fargen ubleket er det samme som Linfarget? og har AINA og LORITA samme fargenyanse i ubleket? Vet du det? eller noen andre som vet?

MVH
bodil_egset@hotmail.com

Tina sa...

Hei Bodil, jeg kommer ikke inn på bloggen sin, men jeg kjøpte brun/beige lin og hvit lin. Den hvite var stivere mens den beigebrune var mykere. Husker ikke hva de heter de forskjellig stoffene nei! mvh Tina