mandag 15. juni 2009

Spareprosjekt - sommerstugan

I boligpuss for juni var det masse inspirasjon både av drivhus og sommerhus/lysthus! Jeg må prøve å spare slik at vi kan sette opp en slik sommerstue, det er et must her vi bor. Helst skulle det vel vært vannbåren varme og tjukk isolasjon også her! Jeg er driiiiiiiiiiiiiiita lei dette været her! Mellom 6-10 grader hva er det da? Å ikke nok med det men det regner nesten hele tiden! Men se på disse flotte bildene, så koselig vettu, å jeg ser det for meg utenfor her! Vil passe utrolig bra her å det ja! Jeg ser for meg å bygge sommerstugan på huset vi har. Tina-mann du er med på det du ja, fiiiiint! hihi!

Ser jo her at jeg kan faktisk ha hvitt tilbygg med selve huset brunt, da får jeg jo inn litt hvitt også. wops! Tenker på / eller har faktisk bestemt meg for å male hvitt rundt vinduene, blir mer markert da. Men må få skikkelig "guts" til det først. Holder på å syke meg opp!

Gamle vinduer og skikkelig slitt drivhus, det må vel Tina-mannen få fiks eller...... Lekkert i alle fall!


Flott innredet, sommerlig og lekkert spør du meg!

6 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Tina! Takk for alltid så hyggelige hilsener:) Jeg husker desverre ikke hvor jeg kjøpte vekten ... det er en goood stund siden, tror jeg fikk det i gave faktisk?!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem Anette:)

Anonym sa...

Hva med et drivhus, har sett noen seks/åttekantede i glass som er veldig lekre. Og sikkert ganske varme, kombinert lysthus og plantehus?

Ingunn sa...

Så koselig innlegg du hadde i dag.

Hund og 2 barn høres koselig ut. Selv har jeg ikke fått hund ennå, men en dag.

Klem ingunn :)

Karna sa...

Så utrolig koselig...slike vil jeg også ha....Håper solen og litt varme snart kommer til dere!

lilleba sa...

Ja, du, dette ser unektelig fristende ut ! Skulle ønske jeg kunne glasse inn hele verandaen, med det været vi har hatt hittil i sommer.

Nå har jeg satt på varmeovn her jeg sitter !

Ha en fin dag, til tross for været.

Beste hilsen lilleba på rusk og rask

Magdalena sa...

heia... takk fro koz hilsen...
og så mange søte og vakre bilder ho sdeg...
go `klem, magny