tirsdag 20. oktober 2009

Jeanne d’Arc Living





Vel overstått høstferie med sykt barn og bare avslapping. Vi som hadde en plan om å virkelig nyte dagene ute sammen med barna og prøve gjøre noe vi sjelden gjør. Startet bra med en torsdag i Pir-badet, stor lykke til barna, både voksne og barn storkosa seg der. Fredag voknet vi til vondt hals og legebesøk. Streptokokker og avslapping resten av fridagen og helga. Størstegutten var ikke i form nei. “Blek om nebbet” kan man si!
Mor hadde surfa litt rundt på nettet, og der på Jeanne d’Arc Living sin side fant hun hylla. Tror egentlig jeg er en snekker langt der inne skjønner du... hehe men ...Begynte egentlig utrolig bra da vi svingte innom en trelastbutikk og jeg skulle få tak i materialer. Men GOOOD for en pris, nei hjem igjen uten hverken lister eller treplanker. Litt skuffa og oppgitt... ! Litt irritert også for har egentlig lyst til å få det til, skjønner... Meeen jeg har ikke gitt opp tror jeg da hehe! Eller hva tror du Tina-mann du må jo hjelpe...! Alt av bilder dere ser her står på ønskelista da! Har hverken plass eller penger men kan vel stå der likevel! Kommer de dalende ned fra himmelen skal jeg vel alltids finne plass altså! Tjolahopp ønsker dere alle en fin fin dag! Klemmer på vei til dere alle!

3 kommentarer:

ingunn sa...

Hei du flickan!!
Superfine bilda du legg ut, enig i d mæste...;O)
Klart du snekre i hop ei hyll...vess itj bli eg skuffa ja...
Hå en flott dag Tina...å du.. di bildan frå home & cottage..say no more..:O)

Karna sa...

Jeg likte spesielt godt det bordet med kisten på jeg da...den var lekker...

i Emmas vita hem sa...

Vilken härlig inspiration du bjuder på! Kramar Emma