onsdag 15. september 2010

En del av vinduene på plass

Inngangspartiet og verandadør ut fra kjøkkenet. Her ser jeg for meg mang en fin kveldstund i fantastisk Kråkvåg-vær!:) Som dere kan skimte under taket
her, har jeg malt hvitt, resten av sommerhuset skal være i fargen Jernvitrol der resepten er halvert!


Oppkjørsel til sommerhuset vårt. Se for deg belegningsstein eller brostein oppvoer her med lys langs kanten. Ja når
jeg har vunnet i Lotto som jeg aldri sender inn....

Mot nord. Verandadør fra stua og kjøkkenvindu med flott utsikt. 2 meter overbygg - kjekke greier!



























Kjøkkenbenken blir langs alle de små vinduene. Syns vel egentlig de ble litt puslete, men håper når vinduene over kommer på plass og panelet
på veggen med omramming er på plass, så forandres det litt! Her ser dere litt av overbygget. Blir veranda her da!




Da mangler vi vinduer på loftet og de får vi forhåpentligvis på fredagen. Så håper jeg snekker'n vår har fått kledd huset litt, da begynner det virkelig å ta form dere.

1 kommentar:

Skjerstad sa...

Dette blir veldig flott ! :) Jeg liker vinduene deres ;) Denne beliggenheten er jo en drøm :)Artig å følge med på byggeprosessen ;)

Ha en fin fin dag :)