torsdag 14. oktober 2010

Etterlysning

 



































Hei alle der ute. I går hadde vi en skikkelig avslappende kveld i stua. Levende lys og boller ble servert av mor og datter. Yammi.... så koselig. Vi spilte spill og kikket TV. Leeeeeenge siden sist kan man  si. Etter som far har trekt visdomstann og mor er skeiv i ryggen hadde vi goooood tid til avslapping. Men begge på bedringens vei! Jeg lagde et koselig lysfat på stuebordet med to Nordal lysestaker, lite tre og noen små lykter mm. Nordal lysestaken som er på bildet greide jeg å knuse da jeg lot lyset brenne ned... kjempesmart! NOT! Noen der ute som selger eller vet noen som selger akkurat slike? Må ha en til...

Vil ønske dere alle som titter innom en skikkelig fin dag, og takk til dere som legger igjen spor, blir så glad for hver og en!

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Godt dere er på bedringens vei:)Kan ikke hjelpe med lysestake...
eddaKlemmer

Datt sa...

Skumle de lysestakene som knuses når lysene brenner ned synes jeg, jeg hadde en som det rett og slett eksploderte toppen av når lyset brant ned, galskap! :-O Men dine var fine da... ;)