søndag 3. oktober 2010

Hva ville du valgt?



Er utrolig usikker på hva som vi bli best av disse to fargene på stein-panelene. Begge har navnet Kongebro. Den ene er rustikk og den andre er grå. Stein-panelene skal være på yttervegg mellom to vindu. Det tror jeg bli veldig bra. Jeg har da allerede fraktet disse ut til vår hytte, og mitt valg ble rustikk! Fargen går veldig i stil til fargen på hytta og vil ikke skille seg veldig ut som du kanskje ser. Men den grå ble mer kontrast. Akkurat nå er jeg usikker på hva jeg syns, men tror det blir et litt annet uttrykk når hele veggen kommer opp. Hva ville du valgt?

3 kommentarer:

nr14 sa...

Jeg er svak for det brune og likte den du har valgt ut men tror nok jeg ville ha sett det i sammenheng med om det er andre steder det skal være skifer etc. Skal dere bruke det brune rustikke andre steder rundt hytta?....eller skifer?

Fin hytte forresten:)

Skjerstad sa...

Begge var like fine :) Jeg tror jeg hadde gått for grå , hvis det blir brukt skifer eller naturstein andre steder ;) Resultatet blir knall uansett :) Artig og følge prosjektet :)

Ønsker deg en fin uke som kommer :)
Klem fra Janne :)

mali-mo sa...

Så flott det blir! Synes begge var fine jeg, men to ulike uttrykk. Litt usikker, men tror jeg ville valgt grå dersom det er grå stein i terrenget rundt. Liker litt kontrast mot hytten ;)

Gleder meg til å se hvordan det blir da! God ny uke!