søndag 9. januar 2011

En fargeklatt



Dette bordet fikk jeg av snekkern som bygger hytta vår, helt gratis, snille mannen! Syns dere jeg skal male det hvitt, eller hva ville du gjort?


Fargeklatt inni stua, gjør susen dere. Tusen takk flotte jente der ute for det flotte skiltet jeg fikk til jul, her ser dere det! Nice ja - vakkert vakkert! Fikk dette av ei kjempegod venninne som virkelig har sansen, skulle så absolutt vist dere hennes landlige og inspirerende hjem. Meeeeen så er det dette dagslyset da vettu og jeg som jobber hver dag...! Men må ta meg sammen og svinge kamerate der hjemme snart.

Da kjenner jeg Tina begynner å komme i formen igjen etter å ha sittet rett og slett på doskåla alt for mange ganger de siste dagne og en kropp som ikke har vært særlig god å være inni, men nå er det ny uke og nye muligheter, da satser vi den blir fin fin!

Tusen takk til alle kommentarene som dere legger igjen, setter stor pris på hver og en! Ja, bloggen LEVER av det!

7 kommentarer:

Datt sa...

Liker slike fargeklatter! Og likte teksten også! :D

Tee of Vinnord Cottage sa...

Nydelig skilt!! Og veldig fine tekst også.. syns ikke du skal gjøre noe med bordet jeg. Likte det sånn rustikt som det var :)

Norrfrids Eija sa...

Hej Tina, och tack för ditt besök och dina uppmuntrande ord hos mig!
Alltid roligt att upptäcka nya bloggar på detta vis!
Bordet skulle jag absolut låta vara som det är, det är vackert slitet och avskavt. Vitt skulle göra det alldeles själlöst...men smaken är som baken, tudelad!
Ha det gott,
Eija

(eddas) sa...

Halloisen....
Synes bordet var røft og rustikk og flott som det er.....men det er en smaksak....
Håper du kommer deg snart..ikke godt og være syk...
klemklem

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar!
Vilken fin blogg du har,och vilket fint bord!!
Jag skulle inte måla det om jag var du =)
Ha en fin dag!
Kram Ellen

Marthe sa...

Ikke mal det! Fint som det er, rustikt og slitt og fint! :-)

ingunn sa...

Fine,fine Tinamora..:O)))
Nydele grønnfarge på d dær skiltet som e lett å finn ainna småting i såmmå nyanse...å teksten e nå ment på deg<3
Bordet må du itj tenk nå å mål nei, off tytti..itj tenk tanken en gång!! Men d e mi mening..;O)
Du fe ta en tur me kameraet dett når d bli mer lys framover hær, å eg fe vaska ut vannkoppa, feber å oppkast..for d herje vilt hær no..!
Go bedring du å flickan..:O)))