fredag 21. januar 2011

Lys – lett tilgjengelig!



I denne gamle trebollen, husker ikke hva de het, er det oppbevaring for Ikea talglys. Har bunnet de sammen med hamptaug og gråpapir. Den står på det gamle bordet fra snekkern, som dere kanskje fikk med der i et tidliger innlegg, HER! I kveldinga har det vært full rulle her. Minstejenta har to overnattingsjenter og i morgen er det handballturnering, det blir vel litt av en opplading tenker jeg. Men du og du som de har kost seg. Vi har ikke sett snurten av dem, ingen datalek men god gammeldags lek på barnerommet, LIKER DET MASSE!

Ønsker dere alle gode blogglesere ei fin fin helg, hærlig skal det også bli!

Klæm klæm:)))

6 kommentarer:

Sissel sa...

Kjempefint og dekorativt, men samtidig så enkelt!

Ha en fin helg!

Datt sa...

Så fin pynt i seg selv ja! :)

Hege sa...

Koselig "oppsats" du har laget med lysene dine! Virkelig inspirerende!
Ønsker deg ei deilig lørdagskveld!

Klem fra meg

Hege sa...

Koselig "oppsats" du har laget med lysene dine! Virkelig inspirerende!
Ønsker deg ei deilig lørdagskveld!

Klem fra meg

liven sa...

Heisann Tina!!
En koselig gammel trebutt....og så dekorativt med lys oppi!!
du spurte hva min nye jobb var.....og det er en liten jobb i biblioteket!
Bøker er en av mine interesser så du kan tro jeg koser meg :o)

ha en fin søndag :o)

Anonym sa...

Vad läckert!!
Undrar ofta vad alla får sina idéer ifrån, men så finns det väl mer billiga saker tillgängligt hemma i Skandinavien. Här är "antikt" från 40-talet....
=o)