onsdag 9. februar 2011

ei for mye?









Lurer egentlig på om jeg skulle tatt ned den ene hylla på kjøkkenet. Den til høyre! Blir det litt "too much"? Fant det første bilde jeg tok av denne veggen etter at hyllene ble hengt opp og der var bare den ene veggen med hyller. Blir kanskje litt roligere da. Hva tror dere om det?

Hm må tenke litt på den!

Takk til alle som titter innom, så hyggelig og lese deres kommentarer. Blir fortsatt like glad for hver og en.... og du i dag har jeg laget noen på arbeid som dere snart skal få se. Meeen først må jeg være hjemme på dagtid, når det er lys, og få tatt noen picures vet dere! God natt! Sov godt!

5 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Too much of a good thing is wonderful! Jeg synes det var fint med mye hyller, om det skulle være noe synes jeg kanskje det blir litt mye hylleknekter bare, men alle må vel være der så. Nydelige bilder med herlige detaljer ihvertfall:)

klem Jennifer

(eddas) sa...

Synes det så riktig fint ut jeg:)
klemklem

Karna sa...

Syns det var kjempe lekkert jeg, hadde ikke tatt ned en hylle...får vi nok hylleplass...nei...lekkert var det!

liven sa...

Kjempefine saker på hyllen din Tina....og får vi for mye da??
synest det var koselig jeg :o)

Unknown sa...

Jeg syns ikke det var for mye, likte det kjempegodt.
Jeg har samme problemet selv, så skjønner hva du mener, men jeg syns du skal la dem være slik jeg:)

Ha en fin kveld!
Klem.