fredag 4. februar 2011

Fra Wallas Verden

Denne flotte lin-puten kjøpte jeg på salg hos Walla Verden, syns den var så fin på bildene. Jeg åpnet pakken som kom i posten få dager etter bestilt. Var kjempeskuffa da jeg åpnet den, lingnet ikke lin i det hele tatt, trodde først det var bomull og det ble liksom ikke det samme, den var så glatt og fin liksom. Etter en dag fant jeg ut jeg skulle prøve å vaske trekket for det stod jo lin på lappen. Og jo da det var det som skulle til for å få den rette looken. Perfekt -  da ble den akkurat som jeg ville ha den.

Så noen innstillinger når det gjelder mitt canon camera. Jeg bruker mye innstillingene Tv og Av. I går fant jeg ut om jeg stiller kameraet på Tv så fokuserer det på det som ligger i front mens Av gjør motsatt, fokuserer på det som ligger bak i bildet. Eksempler på det her! Sikkert mange av dere som allerede vet det, men kan jo tenkes noen der ute som lurer....


TV

Av


...og plutselig voknet pus....


Da har helgen endelig kommet, deilig! Ønsker dere alle ei fin fin helg, klæm.....:)))))

9 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Tack för dina fina ord hos mig! Så söööt katt! Här finns det mycket fint att kika på = ).

Ha en skön helg!
kram L-L

lilleba sa...

Mye å lære av de som erfarer !!
Tankevekker..
Pus er et flott innslag i bildene :)

Ha en flott helg !
Klem fra Lilleba

"En Vintage Drøm" sa...

Hei Tina!
åå for en nydelig blogg.. artig at du la igjen kommentar hos meg idag, for jeg var innom din før idag og kikket litt.. :) Du tar gode bilder, skjønner at jeg nok må invistere i ett bedre kamera, ser mine bilder er ett stykke unna din kvalitet, velvel..
Norgesglass er ett must i vår verden :) og fine etiketter.. Jeg følger deg mer enn gjerne..
hilsen Gunn

Mitt hvite hus sa...

Så fine bilder.

Skjønn linpute du har fått deg..liker disse putene veldig godt..

ÅÅÅ skjønne pusen da som nyter livet i sofaen.

ha en fin fin helg 09)
klemmer

ETT ÅR PÅ HYTTA sa...

Så fint med foto-tips! Førte til at jeg satte meg ned med kameraet og eksperimenterte litt - lett å stivne og bare bruke kameraet på samme gamle, trygge vis som en alltid gjør, men nå skal jeg forsøke å skjerpe meg, tusen takk Tina!

Ceropegia sa...

Bra putene ble etter vasken!

Her prøves og feiles det fortsatt med kamera Tina.....;)Kanskje en gang....;)

Ser deg på søndagen ja!!

Snakkes - god helg!

GundaM sa...

heia der, her irriteres man over et nikon kamera en ikke skjønner seg helt på så colpixen får holde og bruksanvisning...hvem gidder lese den..?

kos dere imorra nå da ;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nå lærte jeg mye. Har de putetrekkene hjemme og syns også de er litt stive og glatte. Og tenkt at jeg skulle vaske de og se. Nå skal de full fart i maskinen;)
Og kamera skal prøves ut.
Thanks:)
Ha en herlig helg.
:)

Datt sa...

Hehe, så bra du ble fornøyd til slutt! Og fine bilder!
Min pus får akkurat samme uttrykket når jeg tar bilder av henne; "Kan du stikke av, kameraet ditt bråker!" :P