søndag 13. februar 2011

Soverom




I dag har vi vært på sprintstafett, er du interessert kan du inn her å se bilder fra en strålende dag. Herlig å få litt solskinn i kinnene igjen etter noen måneder i mørket. 

På soverommet har vi fått opp ei ikea-hylle, bilder og knaggrekke. Helt greit å få inn litt mer stæsj her også. (Tror det er første gang dere ser bilder fra dette rommet!) Ramma som smykkene henger på er fra mi flotte venninne som lagde den andre som var på kjøkkenet, men som datteren kjapt snappet til seg. Denne er laget av slitt treverk med hønsenetting. Kjempefin. Men tror den kommer på hytta når den etter hvert begynner å ta form innvendig. Har en plan om litt industri-stil der. i alle fall noen steder. Tror kanskje det kommer litt sommer-romanse på noen av rommene også da. Tror det er greit med en liten blandet stil der. å som jeg gleder meg ti å ut der igjen. Du herlige Kråkvåg og nå med canon-kamera! Ja dere skal jammen meg få se! 

4 kommentarer:

Landcharm sa...

Stilig ramme! Ha en fin dag i dag.

Ingunn sa...

Go morgen flickan!! :O)))
Gle meg verkele å sjå kålles d bli på høtta, har ei anels om at d bli både lekkert, annerledes og råtøft...da kan du verkele utfold deg me alle idea du har..
Å hold tanken på litt industri...;O)
Ønske deg en innholdsrik go dag<3
Klæm

Datt sa...

Så røff og fin den knaggrekka! :)

Hege sa...

Så stilig! likte godt både ramma og knaggrekka:)

Utrolig mange flotte innlegg du har hatt! Så koselig oppbevaring på kjøkkenet!!!

I dag rakk jeg endelig å legge igjen noen ord... Er innom deg oftere enn jeg legger igjen spor etter meg altså hehe...

Klem fra meg