lørdag 30. april 2011

Putegal



Sola stråler over Trøndelag og vi trøndere er storfornøyde. Du og du hvor herlig det er med deilig vær. Å som vi koser oss. Å vet dere hva: Home & Cottage kommer til Trondheim, Leangen i 2012. Juhu - stor stas! 

Jeg voknet som vanlig tidlig i dag og bestemte meg for å sveipe over gulvene, da fant jeg selvfølgelig ut at jeg skulle snu litt om på møblemanget. Klaffbord og en gammel benk byttet plass og noen justeringer her og der! Fikk også ryddet litt. Det merkelige er at de andre her i huset tror jeg nesten ikke merker forandringer som skjer her. Det gjøres vel kanskje ofte og de er vel godt vant, ja forandring fryder.

Jeg har også bestilt pute fra interiørgleder, det var 20 % så da slo jeg til med ei rund pute til fra Blomingville. Den andre er tinekhome. Å jeg er kjempeinspirert av huset til tinek, så utrolig stilig, derfor har jeg bestemt meg for rene glatte flater på stua og kjøkkenet på hytta. Gips! Tror det kan bli stilig og gleder meg som bare det til å begynne.


PS! Har også anskaffet meg et militærskap, mørk grått, type gammelt! Ikke spesielt poppis her hjemme, men  jeg sier det bare: Jeg er sjefen over interiøret... men spørs om det blir en liten kamp!

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

Hei hei hei - masse flotte bilder og innlegg!

..så nydelig det fatet med steiner og lys er - delikat!

Ha en knall onsdag!

SmilKKann

Anonym sa...

Flere med pute dilla her!!!
Prøver å få tak i disse jeg også, men kan ikke finne de på nett, har du en link?
klem, Nina.