torsdag 27. oktober 2011

Ja jeg ønsker meg...

Et slikt skap/hyllereol vil jeg ha på hytta. Jada! Har ikke peiling på hvor ei slik hylle er å få kjøpt. Ergo engasjement. Har kontaktet en kjøkkensnekker, Rennebu Snekkeri som lager kjøkken i utgangspunktet, for å få pris i første omgang. Så det blir spennende å se. Han syntes for øvrig det var ubrukbart og stygt. Hoho smaken er forskjellig vet du! Er du enig med Kjell eller er du enig med meg!

(Foto lånt fra Tine k home)
Mannen for øvrig hadde denne komentaren: jaja Tina.... :)

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Åh der hadde jeg fått plass til masse:)Skulle likt å ha den i hus:)
ha en fin dag

Hege sa...

Kjempefin!!! Minna meg veldig om innredningen som Living viser varene sine i... Ta deg en tur å sjekke da!? Jeg var der på føråpning i går og koooosa meg! En helt utrolig nydelig butikk!!!

Klem fra meg

GundaM sa...

råstiiilig ja, og Kjell kan bare gå å legge seg ;)

husker da jeg skulle få et sveisefirma til å sveise sammen et ved stativ til meg....huttitu, mannfolk skjønner ingenting! Men skal du virkelig ha det så svært da...? sa mannen, ja sa jeg og jeg skal ha meg to stk også....

Ceropegia sa...

Kjempefint Tina!! Har trua på at du klare det her æ...;)

Hulda sa...

Skikkelig rustikk og flott den hylla der, ja! :) -Husfruas Memoarer-

Trallala sa...

Enig med deg, veldig fint :)

Galleri MochB sa...

Tack för dom fina orden inne hos mej! Lovar att visa resultatet :O) Wau vilket fint skåp. Ja tänk om man kunde ha ett sånt maffigt i sitt kök...
Skön helg! Kram Mia