mandag 21. november 2011

Julestemning?

Jeg! Nei, ikke i det hele tatt! Hvor er kulden, hvor er det hvite, hvor er snøen? Ikke her - midt i landet i alle fall. Men for all del julen kommer jo... Jeg tror jeg tar livet helt med ro uansett jul jeg, har ikke tid til å vakse rundt, bake alle de 7 sortene... Jeg vil heller på hytta, prøve å få den ferdigstilt, prøve å flytt inn. Drømmer om påske i ny hytte jeg nå, men for all del ja jeg gleder meg til jul, å i år skal vi reise bort til mine svigerforeldre og der tenker jeg både huset er rundvaska og julebaksten bakt snart! Ja jeg gleder meg til jul, herlig tid dette må bare komme meg over i en annen modus snart....

Kanskje disse herlige bildene hjelper på?
Foto: Frederikke Heiberg




Ny uke - hva byr den på mon tro?

1 kommentar:

Hege sa...

Nydelige bilder! Vi er endelig ferdige på kjøkkenet så da kan jeg starte med litt julepusleri jeg også. Må ha gardiner og puter i alle fall;)

Klem fra meg