onsdag 23. november 2011

Kjøkkenvekt fra Sverige




Denne flotte vekta kom jeg over i Sverige i sommer. På tur hjem fra campingtur stoppet vi på en tilfeldig parkeringsplass for å ta en siste overnatting. Det var mørkt og vi så ikke særlig mye rundt oss. Litt fornøyd var jeg da vi voknet for 100 m fra vogna var det en Antik-butikk. Denne ble med hjem, så rpørs det m den blir med videre ut på hytta...




Da har kjøkkenet igjen fått seg en liten koslig benk. En liten ommøblering har skjedd i heimen, arbidsbord og databord står nå på stua... så lenge det varer...



1 liter med...... hva det måtte være.....  håper den fylles med god tid, masse energi og mange gode tanker til jul! Den er fra mine besteforeldre de hadde i alle fall flust med tid til meg da jeg var barn.... gode tanker og gode minner!

1 kommentar:

Anonym sa...

For en utrolig fin vekta. Nydelige bilder også. Jeg liker de.
Ha en fin dag! :)