søndag 22. juli 2012

Sommerferie i hytteparadiset







En villrose fra veikanten inn i sommerstua, så enkelt og du så vakkert! Deilig med et sommersted som dette. Kunne gjerne ønsket meg høyere temperatur, men med nesten ingen regndråper og sol hver dag skal jeg ikke klage. For jeg vet at lenger inn i indre Trøndelag har det vært heller grått og vått, men du og du for ei grønn og frodig plen det var da vi kom hjem, trenger ikke akkurat vannes den nei....:) 

(Basop-kurv, tinekhome, fra Ølen møble. Snilleste Anita (myhome) sender varer og gir en utrolig service til sine kunder)

Fortsatt god sommer alle som titter innom:)

6 kommentarer:

Maskinistfrua sa...

Du og du for en hytte dere har:) Og den lykta fra tinek, bare mååå jeg ha snart! fortsatt fin sommer du ♥

Dorteas lille verden sa...

Herlige inspirasjonsbilder:) Får håpe at goværet kommer til trøndelag....i morgen er det visstnok meldt meget bra vær:)

Bjørkli Søndre sa...

Ser bare så flott ut på hytta! Vi har også hatt hytteferie! Nydelige bilder og en lekker stil. Så friskt og inspirerende!

Kos deg som bare det! Trøndersommer må man bare gjøre det beste utav! :-)

Sommerjenten sa...

Nydelige sommerbilder! Håper sommeren kommer her nå snart, ikke mye sommer å skryte av! Den Tine K kurven har jeg letet lenge etter, så fin! Finner den ingen sted her på østlandet.

Ha en fin uke!

Klem Lene

Frk Elton sa...

Nydelige bilder av nydelig interiør :)Kunne tenkt meg flere av tingene du viser altså ;)

Ha en solfylt ferie :)

Klem

Lisanne van de Klift sa...

I love that basket! Beautiful pictures, great styling!

Have a nice day!